Felietony i Porady

„1500 m2 do wynajęcia”

Dodano 23 marca 2014 01:03, przez MP
 „1500 m2 do wynajęcia”

 15 marca na warszawskie Powiśle do klubu „1500 m2 do wynajęcia” zjechali miłośnicy kultowego obuwia z całej Polski.

Tuż przed otwarciem klubu, fani sneakersów tłumnie zgromadzili się pod wejściem, a kolejka ciągnęła się w nieskończoność. Miłośników kultowych butów, rodem z dawnych lat, nie brakuje. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że z roku na rok jest ich coraz więcej. Wśród kolekcjonerów pojawili się również poszukiwacze promocji, którym zależało, żeby kupić buty w dobrej cenie.  Odwiedzający mogli zobaczyć najnowsze kolekcje kultowych marek, a także kupić wymarzone buty po promocyjnych cenach. PUMA, sponsor główny Warsaw Sneaker Market, zaprezentowała swoją ofertę na sezon SS14 (Wiosna/lato 2014).

Spodziewaliśmy się zainteresowania imprezą, jednak frekwencja przekroczyła nasze oczekiwania. Udało nam się przyciągnąć zarówno kolekcjonerów z dużą wiedzą o butach jak i tych, którym zależało na zakupie butów w atrakcyjnych cenach. Cieszy nas również fakt, że największym zainteresowaniem w brand zone cieszyło się stoisko Pumy, która przygotowała bardzo ciekawą kolekcję na zbliżający się sezon. – komentuje Marcel Opiłka, organizator Warsaw Sneaker Market.

Na stoisku PUMY, na odwiedzających czekało wiele atrakcji – występy

b-boy’ów ze składu RockaFellaz Crew, a także liczne konkursy
z nagrodami. Jednak bohaterami dnia były przede wszystkim buty. PUMA zaprezentowała w sumie ponad 30 fasonów, takie jak PUMA Trinomic XT1 Plus, Trinomic XT2 Plus OG również w wersji MMQ, a także PUMA Disc Blaze z kultowym systemem bezsznurówkowego wiązania, między innymi najnowsze DISC BLAZE MMQ ‘Cork Pack’. Można było obejrzeć linię sneakersów sygnowanych przez Alexandra McQueena,
a także model Disc Blaze COA, powstały przy współpracy z Ronniem Fiegiem. Wszystkie prezentowane modele będą dystrybuowane w limitowanej serii w wyselekcjonowanych sklepach w całej Polsce.

Sneakerheadzi chętnie fotografowali się z butami i wypytywali

o szczegóły techniczne, a także smaczki związane z powstawaniem poszczególnych modeli. Największym zainteresowaniem cieszyły
się reaktywowane, kultowe na początku lat 90-tych PUMA Trinomic XT2 Plus OG, dostępne w pięciu wariantach kolorystycznych.

Fanów sneakersów w Polsce nie brakuje, wiele osób ma imponującą wiedzę na temat butów. WSM to prawdziwe święto dla miłośników

i kolekcjonerów butów. Bardzo cenimy sobie spotkania z ludźmi,
dla których buty są wielką pasją. To właśnie z myślą o nich tworzymy buty. Świadomość, że kunszt wykonania i dbałość o szczegóły jest doceniana przez odbiorców, daje nam wiele energii potrzebnej
do tworzenia kolejnych modeli, które mamy nadzieję, staną się kultowe
– komentuje Katarzyna Węsławowicz z PUMA Polska.

Pozostaje tylko czekać z utęsknieniem na kolejną edycję Warsaw Sneaker Market, którą organizatorzy obiecali zorganizować pod koniec bieżącego roku.

Tylko zarejestrowani użytkownicy portalu sophisti.pl mogą komentować publikowane treści.
Jeśli posiadasz konto sophisti.pl zaloguj się aby dodać komentarz.
Posiadacze kont FB mogą korzeystać z funkcji szybkiego logowania Zaloguj przez Facebook

Treść nie była komentowana, bądź pierwszy !