Felietony i Porady

McDonald's wprowadza luksus do codzienności

Dodano 29 sierpnia 2017 03:08, przez Katarzyna Frąckowiak
McDonald's wprowadza luksus do codzienności

Współprace marek w najróżniejszych dziedzinach są już na porządku dziennym. Zwłaszcza kolaboracje z artystami wnoszą świeży powiew, a ich efekty są ciekawe. Jedną z najbardziej zaskakujących współprac ostatnich miesięcy jest ta między siecią fastfoodów McDonald’s a Julienem Macdonald.

Julien Macdonald głównie jest kojarzony z udziału w programie Britain’s Next Top Model. Jednak jego historia jest o wiele ciekawsza. Projektant skończył studia na prestiżowej uczelni Royal Collage of Art. Pracował u boku samego Karla Lagerfelda we francuskim domu mody Chanel. Jednocześnie projektował dzianiny dla Alexander McQueen. Przez trzy lata sprawował funkcję dyrektora kreatywnego francuskiego domu mody Givenchy. Wtedy zrobiło się o nim naprawdę głośno. W 2004 roku Macdonald założył własną markę. Gwiazdy bardzo chętnie noszą kreacje sygnowane jego nazwiskiem.

Teraz Julien Macdonald podjął się kolejnego wyzwania. Koncern McDonald’s zaproponował mu bowiem zaprojektowanie ekskluzywnych pudełek na burgery. Londyńczyk zaprojektował czarno-złote pudełka w stylu barokowym, które wyglądają bardzo luksusowo. Będą one dostępne tylko w wybranych punktach w Wielkiej Brytanii za około 1 euro.  

Jedno z pudełek, które jest ozdobione prawdziwymi kryształami, zostało oddane na aukcje charytatywną. Pieniądze z aukcji zostaną przekazane organizacji Royal McDonad House. 

Ta współpraca to początek idei McDonald’s, która ma na celu połączyć luksus ze zwykłym życiem codziennym.

Tylko zarejestrowani użytkownicy portalu sophisti.pl mogą komentować publikowane treści.
Jeśli posiadasz konto sophisti.pl zaloguj się aby dodać komentarz.
Posiadacze kont FB mogą korzeystać z funkcji szybkiego logowania Zaloguj przez Facebook

Treść nie była komentowana, bądź pierwszy !