Felietony i Porady

Gisele Bündchen twarzą Chanel no5.

Dodano 16 października 2014 02:10, przez Katarzyna Frąckowiak
Gisele Bündchen twarzą Chanel no5.


Chanel no5 to najbardziej charakterystyczne, wręcz kultowe perfumy, które znane są na całym świecie. Ich historia sięga aż 1917 roku. To właśnie wtedy Ernest Beaux, francuz, który wyemigrował z Rosji, wynalazł je specjalnie dla Gabrielle Chanel. Kompozycja najbardziej pożądanego zapachu składa się z około osiemdziesięciu składników, głównie z: jaśminu, róży stulistnej, irysu, ylang ylang, wetiwerii, wanilii, ambry oraz olejku sandałowego.

Perfumy trafiły do sprzedaży w połowie 1922 roku, kiedy to Coco zdecydowała rozdać pierwsze sto flakonów swoim najlepszym klientkom. Od tamtego momentu zapachem zaczęło zachwycać się coraz więcej i więcej kobiet, aż `rozprzestrzenił się` na cały świat. Jedną z wielkich fanek była Marylin Monroe. W jednym z wywiadów powiedziała, że `nocą ubrana jest jedynie w perfumy Chanel no5`. Nawet mężczyźni zakochali się w tym zapachu. Używał go sam Marlon Brando. W późniejszym czasie kolejne wielkie nazwiska zaczęły reklamować zapach, Catherine Deneuve, Vanessa Paradis, Carole Bouquet, Estella Warren, Jackie Kennedy, Nicole Kidman, Brad Pitt czy Scarlett Johansson. Nie da się zapomnieć również kampanii, w której wzięła udział sama Audrey Tatou. To właśnie ona grała Gabrielle Chanel w filmie `Coco Chanel`. Być twarzą perfum, wziąć udział w takiej kampanii to nie tylko prestiż, ale także zaszczyt by znaleźć się obok takich nazwisk. Gisele Bündchen, najsłynniejszej brazylijskiej modelce to się udało. Do sieci właśnie trafił spot reklamowy wyreżyserowany przez Baz Luhrmann .Piękna Gisele stanęła u boku Michiela Huismana. Krótki film pokazuje miłość i nostalgię. Jest to historia, w której reklama zepchnięta jest na drugi plan. Po obejrzeniu od razu widać klasykę i przesłanie. Nie chodzi tu o zareklamowanie produktu, tylko o pokazanie pozycji jaką mają perfumy. Widać też, że Chanel no5 zrobił krok ku nowoczesności. Mimo wszystko, wciąż pokazuje, że jest to zapach dla prawdziwej, silnej i nieuchwytnej kobiety. Jak podoba się Wam taki typ promocji?

Tylko zarejestrowani użytkownicy portalu sophisti.pl mogą komentować publikowane treści.
Jeśli posiadasz konto sophisti.pl zaloguj się aby dodać komentarz.
Posiadacze kont FB mogą korzeystać z funkcji szybkiego logowania Zaloguj przez Facebook

Treść nie była komentowana, bądź pierwszy !