Felietony i Porady

WWF na rzecz zagrożonych gatunków

Dodano 22 września 2016 02:09, przez Ewa Sawko
WWF na rzecz zagrożonych gatunków

KOLEKCJA H&M KIDS INSPIROWANA WSPÓŁPRACĄ Z WWF

 

Tej jesieni, H&M i organizacja WWF połączyły siły, tworząc wspólnie kolekcję ubrań dziecięcych. Wspólnym celem H&M i WWF jest bardziej zrównoważona przyszłość dla ludzi i natury, a także inspirowanie ludzi na całym świecie do troski o naszą planetę. Wszystkie ubrania wyprodukowane
są z organicznej bawełny i posiadają nadruki przedstawiające zwierzęta zagrożone wyginięciem. Kolekcja będzie dostępna w sklepach H&M na całym świecie, a także online od 29 września.
10% zysku
ze sprzedaży kolekcji wesprze działania WWF na rzecz zagrożonych gatunków.

                                                                                          

Nadruki na ubrankach przedstawiają zwierzęta takie jak tygrys, panda, pantera śnieżna, niedźwiedź polarny oraz morświn – gatunki, które stoją w obliczu wielu zagrożeń, w tym utraty siedlisk, zanieczyszczenia wód oraz negatywnego wpływu zmian klimatycznych. Kolekcja składa się głównie z wygodnych i uniwersalnych elementów z bawełny organicznej dla niemowląt i dzieci w wieku 1,5-14 lat. W kolekcji znajdziemy również swetry z długim rękawem, T-shirty, sukienki, rajstopy, spodnie i piżamy.

Ubrania zostały zaprojektowane w neutralnej palecie kolorów, takich jak beże, szarości, zgaszona biel
z akcentami niebieskiego, aby podkreślić realistyczne portrety zagrożonych gatunków. Niektóre z ubrań posiadają również inspirujące napisy, m.in. “Roar for wildlife”, “Protect my habitat” czy “Let’s go wild”.

 

Celem kolekcji jest zainspirowanie klientów H&M do zadbania o naszą planetę, a także podkreślenie partnerstwa z WWF, które rozpoczęło się w 2013 roku, a obecnie zostało przedłużone o kolejnych 5 lat. H&M
i WWF zajmują się również obszarami takimi jak zmiany klimatu i gospodarowanie zasobami wodnymi, a także strategicznym dialogiem pomiędzy H&M i przemysłem modowym w celu podejmowania wyzwań dotyczących zrównoważonego rozwoju.

Tylko zarejestrowani użytkownicy portalu sophisti.pl mogą komentować publikowane treści.
Jeśli posiadasz konto sophisti.pl zaloguj się aby dodać komentarz.
Posiadacze kont FB mogą korzeystać z funkcji szybkiego logowania Zaloguj przez Facebook

Treść nie była komentowana, bądź pierwszy !