Felietony i Porady

Vault by Vans po raz kolejny spotyka się z japońską marką, by stworzyć składającą się z aż trzynastu modeli kolekcją kapsułową

Dodano 25 lipca 2018 03:07, przez Kasia Tilda Frąckowiak
Vault by Vans po raz kolejny spotyka się z japońską marką, by stworzyć składającą się z aż trzynastu modeli kolekcją kapsułową

Tego lata Vault by Vans po raz kolejny spotyka się z japońską marką WTAPS, tworzącąluksusowe ubrania dla mężczyzn, aby zaprezentować 13-częściową kolekcję wysokiej jakości obuwia, odzieży i dodatków, chcąc dodać tradycyjnemu japońskiemu rzemiosłu elementy kultowego wzornictwa marki Vans.

Najnowsza kolekcja Vans WTAPS zachowuje idealny balans pomiędzy tradycją a stylem new-age, łącząc cztery z najbardziej kultowych modeli obuwia Vans z zupełnie nowymi grafikami. Oryginalny styl marki WTAPS można zobaczyć w projekcie OG Sk8- Hi LX, jednym z najpopularniejszych modeli Vans, ozdobionym odważnymi pomarańczowymi i niebieskimi płomieniami na bocznej części buta i posiadającym czarne sznurowadła. Vans x WTAPS prezentuje również odświeżony model OG Half Cab LX z szarym nadrukiem moro, OG Old Skool w dwóch wersjach kolorystycznych, niebieskiej i zielonej, a także model Classic Era LX ze Imitacją skóry krokodyla na bocznej części buta oraz czarno-granatowym noskiem.

Tegoroczna jesienna kolaboracja Vans WTAPS składa się z pięciu wyjątkowych

asortymentów odzieży oraz oliwkowo-zielonej sportowej torby. Na zestaw ubrańskłądają się się longsleeve z printem moro i napisem w stylu vintage "waffle lovers club” na plecach, granatowa bluza z polaru, czarny longsleeve z płomieniami na rękawie w dwóch wersjach kolorystycznych oraz zielona kurtka typu Torrey z flanelową podszewkąi naszywkami.

Zgodnie z filozofią WTAPS, kolekcja Vans WTAPS powstawała pod czujnym okiem marki, czego efektem jest wykonana z największą dbałością o każdy detal kolekcja, uosabiająca krawiecki kunszt i klasyczną estetykę oraz wzmacniająca pozycję Vans i WTAPS jako kultowych marek.

Kolekcja Vault by Vans x WTAPS pojawi się w całej Europie w lipcu 2018 roku.

O marce WTAPS

Filozofią WTAPS jest tworzenie projektów starających się rozpoznać istotę przedmiotów, które są częściąmaterialnego świata oraz odkrycie ich ukrytego potencjału. Tam, gdzie kształt określa funkcję, wyjątkowe powiedzenie mówi, aby ”umieszczać rzeczy tam, gdzie jest ich ich miejsce" w celu uwolnienia kreatywnej energii, którą można znaleźć w każdej formie i materii. www.wtaps.com

Tylko zarejestrowani użytkownicy portalu sophisti.pl mogą komentować publikowane treści.
Jeśli posiadasz konto sophisti.pl zaloguj się aby dodać komentarz.
Posiadacze kont FB mogą korzeystać z funkcji szybkiego logowania Zaloguj przez Facebook

Treść nie była komentowana, bądź pierwszy !