Felietony i Porady

"Roman Rhapsody" to intymne portrety w kampanii reklamowej Gucci Cruise 2018

Dodano 15 września 2017 03:09, przez Katarzyna Frąckowiak
"Roman Rhapsody" to intymne portrety w kampanii reklamowej Gucci Cruise 2018

“Roman Rhapsody” to nazwa najnowszej kampanii reklamowej Gucci Cruise 2018. Alessandro Michele, dyrektor kreatywny włoskiego domu mody po raz kolejny zabrał nas do Rzymu. 

Zdjęcia autorstwa brytyjskiej ikony fotografii Micka Rocka są surowe, surrealistyczne i bardzo intymne. Myślą przewodnią kampanii są “prawdziwi ludzie w prawdziwych miejscach”. Modelki i modele ubrani są w stylizacje projektu włoskiego domu mody Gucci. Pozują w apartamentach i w sąsiadujących z nimi parkach. Oddają się swoim codziennym przyjemnościom. Dziadek siedzący z wnuczką na ławce, młody chłopak podpierający się o bogato zdobioną lampę, para siedząca przy stole, czy medytująca w różowym fotelu młoda dziewczyna to tylko kilka przykładów. Każde kolejne ujęcie wygląda jak kadr wycięty z bajkowego filmu.

Prawdopodobnie twarze z portretów nie są dobrze znane amerykańskim fashionistom. Są to bowiem włoscy aktorzy; Chiara Mastroianni, Alessandro Borghi czy Miriam Leone. Współpracują oni z producentem filmowym, Ginevra Elkann.

Dodatkiem do sesji zdjęciowej jest seria fotografii przedstawiających nietuzinkowe przedmioty martwej natury, np. pióra, gazety czy figury insektów zamkniętych w szkle.

Oprócz zdjęć do internetu trafił także dwuminutowy film promujący kampanię “Roman Rhapsody”. Jego autorką jest Chuck Grant, młodsza siostra amerykańskiej piosenkarki Lany Del Rey.

Tylko zarejestrowani użytkownicy portalu sophisti.pl mogą komentować publikowane treści.
Jeśli posiadasz konto sophisti.pl zaloguj się aby dodać komentarz.
Posiadacze kont FB mogą korzeystać z funkcji szybkiego logowania Zaloguj przez Facebook

Treść nie była komentowana, bądź pierwszy !