Felietony i Porady

Kampania reklamowa kolekcji Master, która powstała przy współpracy Louis Vuitton i Jeffa Koonsa

Dodano 5 maja 2017 02:05, przez Katarzyna Frąckowiak
Kampania reklamowa kolekcji Master, która powstała przy współpracy Louis Vuitton i Jeffa Koonsa

Jakiś czas temu do internetu trafiła informacja o tym, że legendarny artysta Jeff Koons podjął współpracę z francuskim domem mody Louis Vuitton. Mogliśmy zobaczyć wtedy kilka zdjęć powstałych akcesoriów z lookbooka. 

Nareszcie doczekaliśmy się kampanii promującą kolekcję Masters, która niezaprzeczalnie jest jedną z najgorętszych współprac sezonu!

Chyba nikomu nie trzeba przedstawiać Jeffa Koonsa, jednego z najbardziej kontrowersyjnych artystów XX wieku. Jego kiczowate rzeźby do złudzenia przypominające skręcone balony znane są na całym świecie. Niektórzy kojarzą go także z kontrowersyjnego ślubu i głośnego rozwodu z gwiazdą porno Ciccioliną. Wiele marek modowych marzy o współpracy z nim. Jednak to właśnie Louis Vuitton stworzył specjalną serię akcesoriów z amerykańskim artystą. 

Masters składa się głównie z torebek i kilku innych akcesoriów. Jeff Koons przeniósł na kultowe torebki Louis Vuitton estetykę ze swojej kolekcji Gazing Ball. Są to duże ręcznie malowane kultowe reprodukcje mistrzów sztuki z wcześniejszych epok. W owej współpracy torebki Louis Vuitton Neverfall, Speedy oraz Keepall pokryte są dziełami Leonarda Da Vinci, Rubensa, czy Van Gogha. 

Twarzą kampanii reklamującej kolekcję Masters została aktorka i ambasadorka marki Alicia Vikander. Towarzyszy jej sam Jeff Koons. Modelka pozuje na kilku surrealistycznych tłach. Każde z nich jest pracą Koonsa z cyklu Gazing Ball. Za sesję fotograficzną odpowiedzialny jest duet Mert & Marcus.

Tylko zarejestrowani użytkownicy portalu sophisti.pl mogą komentować publikowane treści.
Jeśli posiadasz konto sophisti.pl zaloguj się aby dodać komentarz.
Posiadacze kont FB mogą korzeystać z funkcji szybkiego logowania Zaloguj przez Facebook

Treść nie była komentowana, bądź pierwszy !