
Gap walczy o równość w nowej kampanii reklamowej.

Amerykańska marka Gap jest już dziś kultowa i nikomu nie trzeba jej przedstawiać. W latach 80. i 90. to właśnie ona dyktowała amerykanom trendy mody. Niestety od kilku lat można zaobserwować spadki sprzedaży ich produktów. Niepokojące są także wiadomości o kolejno zamykających się butikach. Gap postanowił zareagować. Do internetu trafiła właśnie nowa kampania reklamowa. Dzięki niej marka ma zamiar wrócić na piedestały.
“Bridging the Gap” to zarówno sesja zdjęciowa, jak i filmik. W trwającym ponad minutę video promocyjnym zobaczymy wiele gwiazd. Pojawiły się top modelki takie jak Fernanda Ly, Adwoa Aboah, Alek Wek, Jasmine Sanders, Maria Borges czy Priyanka Chopra. U ich boku stanął raper Wiz Khalifa.
Zaprezentowane ubrania są w klasycznym stylu Gap. Granatowe jeansy, białe tank topy czy t-shirty.
Kampania ma za zadanie celebrować amerykański optymizm, ale przede wszystkim równość i różnorodność. Na filmiku gwiazdy śpiewają popularną piosenkę “Sunny” Boney M z 1976 roku.
“Różnice między nami potrafią nas połączyć”, powiedzieli twórcy kampanii.
Warto wspomnieć, że za casting oraz stylizację do video odpowiedzialny jest Edward Enninful, redaktor naczelny brytyjskiego Vogue. To także on jest jego reżyserem.
KONKURS
przejdź do działu KONKURSY »MODA

LOOK TYGODNIA
![[Look tygodnia] Emilia Clarke podczas SAG 2016](http://media.sophisti.pl/photologue/photos/cache/4ZE9ukwfnq6eAvQEDBngUR89EUYHarH1_beta_240.jpg)
NA TOPIE

BUTIK

Tylko zarejestrowani użytkownicy portalu sophisti.pl mogą komentować publikowane treści.
Jeśli posiadasz konto sophisti.pl zaloguj się aby dodać komentarz.
Posiadacze kont FB mogą korzeystać z funkcji szybkiego logowania
Treść nie była komentowana, bądź pierwszy !