Felietony i Porady

„Dynastia” w stylu w nowej kolekcji Madelle

Dodano 28 października 2018 02:10, przez Kasia Tilda Frąckowiak
„Dynastia” w stylu w nowej kolekcji Madelle

Nawiązanie do estetyki lat 80. Nie kicz, a przerysowana elegancja. Świadomość mody, pewność siebie i kobiecość. Marynarki z podkreślonymi ramionami i złotymi guzikami, zdobione perłami koszule, seksowne, drapowane sukienki w zwierzęce wzory. I wszędobylski jedwab! Kolekcja polskiej marki Madelle na sezon jesień-zima 2018/19 wkracza na inny poziom stylu.

Inspiracja kultowym serialem „Dynastia” nie jest przypadkiem. Bo Madelle od lat łączy prostą elegancję z modą minionych lat. W kolekcjach wyczuwalna jest nuta retro, choć w nowoczesnym wydaniu. Dominuje niezobowiązujący francuski styl, ale przełożony na polskie ulice. Lekkość i dziewczęcość, a jednocześnie świadomość mody, pewność siebie… i seksapil. - Jesień-zima 2018/19 to inny poziom stylu Madelle. Bardziej dojrzały i dostojny. A zarazem najbardziej odważny, zaakcentowany też tkaninami w zwierzęce wzory. W mojej kolekcji cętki nabrały dodatkowych kolorów: czerwieni i niebieskiego – mówi Magdalena Magnon, właścicielka marki Madelle. 

Tkaniny i ich kolory stanowią esencję kolekcji. Od zawsze to one są największą inspiracją dla projektantki. Patrząc na nie, niemal natychmiast wizualizuje sobie projekt ubrania. Te na sezon jesień-zima szyte są z tożsamych już z marką materiałów: wełny i jedwabiu.

- Jedwab jest drukowany w specjalnie wybrane przeze mnie wzory. To zdecydowanie mój materiał i to z niego też powstały moje ulubione sukienki – mówi Magdalena Magnon. 

To właśnie sukienki odgrywają w kolekcjach Madelle główną rolę. Te na sezon jesień-zima są zdobione perłami, falbankami, bufiastymi rękawami, delikatnie prześwitującym haftowaniem czy z pozoru tylko grzecznymi kołnierzykami. Nie kiczowate, a bardziej przypominające przerysowaną elegancję w wydaniu Joan Collins. Ale wśród projektów znajdziemy także płaszcze z wielbłądziej wełny, marynarki w kratę z mocno podkreślonymi ramionami czy złotymi guzikami, koszule, spodnie i jedwabne apaszki. Kolekcję akcentuje podkreślająca sylwetkę, drapowana sukienka w zwierzęce printy. 

Kobieta Madelle na sezon jesień-zima 2018/19 porzuca swą dziewczęcość. Jest silna i pewna siebie. Odważna, kobieca, uwodzicielska. Stawia na modę w nowym wydaniu, wkraczając tym samym na inny niż dotychczas poziom stylu. 

Autorką kampanii wizerunkowej jest Magdalena Kozicka. Makijaż przygotowała Anna Kopeć, stylizacją zajęła się Magdaleną Magnon. Produkcję sesji wspierała agencja Fashion Valley. 

Nowa kolekcja na sezon jesień-zima 2018/19 jest dostępna w butiku Madelle przy ul. Górnośląskiej 27 w Warszawie oraz na http://sklep-madelle.pl.

Tylko zarejestrowani użytkownicy portalu sophisti.pl mogą komentować publikowane treści.
Jeśli posiadasz konto sophisti.pl zaloguj się aby dodać komentarz.
Posiadacze kont FB mogą korzeystać z funkcji szybkiego logowania Zaloguj przez Facebook

Treść nie była komentowana, bądź pierwszy !