Felietony i Porady

,,Bring it" recyklingowa kampania H&M, która daje do myślenia.

Dodano 30 stycznia 2017 03:01, przez Katarzyna Frąckowiak
 ,,Bring it" recyklingowa kampania H&M, która daje do myślenia.

O recyklingu powinno się mówić głośno i dużo. Media coraz chętniej podłapują temat, dzięki czemu pojęcie to jest powszechnie znane i pomału staje się modne.
Jeśli chodzi o modę, jest kilka marek, które chętnie promują ten trend. Prawdą jest, że praktycznie każdą rzecz da się przetworzyć i zrobić z niej coś innego. Wiele znanych marek skupuje niechcianą odzież, żeby przetworzyć ją na nowe materiały lub przeznaczyć na cele charytatywne. W ten sposób klienci zyskują rabaty, a giganty modowe produkty do stworzenia nowych ubrań.


Od 2013 roku H&M ma w swojej ofercie Program Recyklingu Tekstyliów. Sieciówka zbiera wszystko, od niechcianych ubrań, pościeli, firanek do ręczników, porwanych pończoch, a nawet zużytych ściereczek. Stan tych rzeczy nie musi być idealny, bowiem pracownicy firmy sortują je, a następnie przekazują organizacjom charytatywnym lub poddają recyklingowi. Za ich oddanie (niezależnie od gabarytu) otrzymuje się zniżkę w wysokości 5 zł na zakupy za minimum 40 zł. W ciągu jednej doby można otrzymać maksymalnie dwa kupony o takiej wartości. Do tej pory (czyli przez 4 lata) H&M uzyskało ponad 40 000 ton zużytych ubrań.
Na potrzeby promocji akcji szwedzkiej sieciówki powstała kampania reklamowa ,,Bring it". Na prawie dwu minutowym video widzimy młodych ludzi, którym brudzą swoje ubrania, znajdują skarpetkę nie do pary czy rwą im się spodnie. Następnie możemy zobaczyć, w jaki sposób wszystkie rzeczy są poddane recyklingowi i jak potem wyglądają przetworzone na innych ludziach. Video zdecydowanie daje do myślenia.

Tylko zarejestrowani użytkownicy portalu sophisti.pl mogą komentować publikowane treści.
Jeśli posiadasz konto sophisti.pl zaloguj się aby dodać komentarz.
Posiadacze kont FB mogą korzeystać z funkcji szybkiego logowania Zaloguj przez Facebook

Treść nie była komentowana, bądź pierwszy !