Felietony i Porady

Agnieszka Janas Agnieszka Janas Thecadess – dla każdego coś miłego

Thecadess – dla każdego coś miłego

Marka modowa rządzi się takimi samymi prawami rynku jak np. cukiernia, której powodzenie również zależy od trafienia w gust i smak klientów. Podążanie tylko za nimi może oznaczać finansowy sukces, ale jednocześnie powoduje utratę tożsamości marki, przewidywalność oferty i bezpieczeństwo projektów.

 

Tak właśnie odebrałam najnowszą kolekcję marki Thecadess, którą stworzyli Radek Rociński i Piotr Sałata. Odniosłam wrażenie, że projektanci chcieli zminimalizować ryzyko utraty klienteli. Stworzyli więc taką kolekcję, aby niemalże każda kobieta, która wejdzie do butiku znalazła w nim coś dla siebie. Nie wykluczam, że sprawdza się to w praktyce.

Na wybiegu oznaczało miszmasz. Nie było jednej myśli przewodniej, ubrania, które byłoby charakterystyczne dla kolekcji i stanowiło punkt odniesienia dla pozostałych propozycji. Co miały ze sobą wspólnego np. krawiecki garnitur i „piżamowe” spodnium, miejska sukienka z kompletem złożonym z za dużego powiewającego topu i przymarszczonej do paska spódnicy?

Zauważyłam białe koszule. Jeśli są dobre, mogą być silnym elementem wyróżniającym kolekcję i markę. Niestety w czasie pokazu założono na nie inne ubrania, które skutecznie pozbawiły koszule cech charakterystycznych. Nie potrafiłabym powiedzieć jaki styl ma Thecadess.

 

Projekty na wybiegu były bezpieczne, znane od kilku sezonów, ale zobaczyłam kilka dobrych konstrukcji ubrań. Zwróciłam też uwagę na tkaniny z nadrukami w kwiaty i liście. Były bardzo wesołe, przypominały o lecie.

 

Agnieszka Janas

0
zdjęć
w galerii

Tylko zarejestrowani użytkownicy portalu sophisti.pl mogą komentować publikowane treści.
Jeśli posiadasz konto sophisti.pl zaloguj się aby dodać komentarz.
Posiadacze kont FB mogą korzeystać z funkcji szybkiego logowania Zaloguj przez Facebook

Treść nie była komentowana, bądź pierwszy !