Felietony i Porady

Felietony i Porady

Nieprzystojne obnażenie

Nieprzystojne obnażenie

15 czerwca 2014, 02:06, przez: Fiolka Najdenowicz

Zazwyczaj nie wypowiadam się na tematy związane z modą, bo uważam, że istnieją osoby, które znają się na tym lepiej ode mnie. Własne zdanie jednakowoż posiadam i postanowiłam się podzielić, a co mi tam, temat jest kontrowersyjny.

czytaj dalej
Wernisaż fotografii Czesława Czaplińskiego

Wernisaż fotografii Czesława Czaplińskiego

13 czerwca 2014, 10:06, przez: SOPHISTI PATRONATY

Wernisaż fotografii Czesława Czaplińskiego podczas oficjalnego otwarcia restauracji Dwie/3  mediterranean fusion.27 czerwca 2014r. podczas oficjalnego otwarcia restauracji Dwie/3 mediterranean fusion odbędzie się wernisaż unikatowych w skali światowej zdjęć: Michael Jackson w fotografii Czesława Czaplińskiego, w 5. rocznicę śmierci Króla Popu. Autor był jedynym fotografem towarzyszącym Jacksonowi podczas całej wizyty w Polsce. Jego zdjęcia podziwiano na wystawach na całym świecie, a teraz zostaną zaprezentowane w warszawskiej restauracji.

czytaj dalej
„Przyłapani na modzie” w maju

„Przyłapani na modzie” w maju

13 czerwca 2014, 08:06, przez: SOPHISTI PATRONATY

Według słynnego francuskiego projektanta, Huberta de Givenchy „moda to zasada, że strój uzupełnia kobietę. Nigdy odwrotnie”. W myśl tego stwierdzenia Galeria Krakowska dwa razy w miesiącu szuka ciekawych osób z oryginalnym stylem. W maju gościem specjalnym „Przyłapanych na modzie” była projektantka, Anna Pirowska. 

czytaj dalej
Jan Saudek - Mistrz kontrowersyjnych emocji

Jan Saudek - Mistrz kontrowersyjnych emocji

12 czerwca 2014, 12:06, przez: SOPHISTI POLECA

Na twórczość Jana Saudka(1935) wpłynęły dwa ważne wydarzenia w jego życiu. Pierwsze to pobyt w obozie koncentracyjnym, gdzie wspólnie z bratem miał wielkie szczęście i uniknął eksperymentów Josefa Mengele.

czytaj dalej
Sposoby na noc bez strachu

Sposoby na noc bez strachu

9 czerwca 2014, 11:06, przez: SOPHISTI POLECA

Z nocnymi lękami boryka się około 5% dzieci w wieku od 3. do 12. lat. To całkiem sporo. I chociaż najczęściej strach jest reakcją dziecka na trudne, stresujące, frustrujące doświadczenie, to jednak ich powstawanie mogą generować także inne czynniki, np. problemy zdrowotne (np. wysoka gorączka, infekcja, przyjmowanie leków, które oddziałują na centralny układ nerwowy dziecka) czy słabsza kondycja (np. będąca efektem niewyspania, zmęczenia czy stresującego stylu życia).

czytaj dalej
Sztuczki marketingowe – lokowanie produktu.

Sztuczki marketingowe – lokowanie produktu.

6 czerwca 2014, 10:06, przez: Grzegorz Choromański

Widoczne od pewnego czasu na ekranach telewizorów komunikaty o lokowaniu produktu nie są biciem się w piersi przez nadawców audycji radiowych lub telewizyjnych, skruszonych dotychczasowymi praktykami, lecz efektem wykonania nałożonego na nich obowiązku ustawowego.Jednak po kolei. 

czytaj dalej
Włoski geniusz i ćwiartka

Włoski geniusz i ćwiartka

4 czerwca 2014, 07:06, przez: Fiolka Najdenowicz

Dni płyną leniwie. Pogoda dopisuje, na plaży coraz więcej ludzi, chyba zaczyna się sezon turystyczny. U hostów też widać wzmożony ruch w interesie. Właśnie wyjechali kolejni Włosi, tym razem z dużego domu z patio. Poprzednio był wieczór panieński, dwanaście kobitek z Madrytu, podobno tak dały czadu, że pół dzielni nie zmrużyło oka. No ale teraz – Włosi, młodzi chłopcy. Brzmiało groźnie, spodziewałam się pogromu, ale o dziwo – było nawet spoko, nawet zostawili masę piwa w lodówce. Poza jednym drobniutkim incydentem…

czytaj dalej
NOŻYCZKI Z BANGLADESZU czyli MNIEJSZE ZŁO?

NOŻYCZKI Z BANGLADESZU czyli MNIEJSZE ZŁO?

3 czerwca 2014, 12:06, przez: Tomek Gąsienica-Józkowy

Projekt polskiego Ministerstwa Gospodarki, którego inauguracja odbyła się w październiku ubiegłego roku, to projekt mający na celu zachęcenie biznesów z całego świata „do nawiązywania relacji handlowych  z polskimi przedsiębiorcami – tak, w skrócie oraz cytując słowa Pana Ministra, można opisać założenia kampanii „Made In Poland”. Pomysł to dobry i słuszny, zwłaszcza, że w wielu dziedzinach taka „współpraca” ma już miejsce od długiego czasu i przynosi korzyści obu stronom. Także modzie, projektantom i producentom. Nie dziwi mnie więc fakt, że coraz więcej polskich przedstawicieli  profesji z nią związanych chciałoby, żeby i ich „dziedzinę” uwzględniono w tej kampanii.

czytaj dalej
wybierz stronę