Felietony i Porady

Felietony i Porady

Chanel Spring 2015 Couture

Chanel Spring 2015 Couture

29 stycznia 2015, 12:01, przez: Hubert Woźniak

Niezliczonych komplementów, zachwytów, uświęcających recenzji i pochwalnych artykułów doczekał się Karl Lagerfeld w swojej ponad 60 letniej karierze. Wszak nawet spora grupa modowych ignorantów doskonale zdaje sobie sprawę, kim jest weteran paryskiego tygodnia mody i wielki następca Coco Chanel. Stąd niecierpliwość pomieszana z ekscytacją w oczekiwaniu na kolejny pokaz jest całkowicie zrozumiała, tym bardziej że projektant zaprezentował kolekcję haute couture, gdzie artystyczne granice nie istnieją, a modowy szał częstokroć nie ma końca. Wieńcząc kolejny panegiryk na cześć Lagerfelda, tym razem mojego pióra, warto dodać jeszcze jeden powód zniecierpliwienia w oczekiwaniu zarówno mojego jak i setek czy tysięcy innych modowych fanatyków – Chanel niezmiennie wyznacza kierunki, którymi podąża świat mody, unowocześnia formy, daje zielone światło do kompleksowych zmian. Wszak młodzi projektanci przodują w wymyślnych i nowatorskich kolekcjach, lecz o sile oddziaływania Chanel nawet nie marzą. Czym więc Lagerfeld zaspokoił (lub nie) wygłodniałych modożerców?

czytaj dalej
Moda

Moda

26 stycznia 2015, 12:01, przez: Fiolka Najdenowicz

Każda moda ma to do siebie, że przemija. Dzisiaj szalenie modne jest niejedzenie glutenu, który podobno zabija, choć według najnowszych badań – propagatorowi diety bezglutenowej, Williamowi Davisowi, ponad wszelką wątpliwość udowodniono błąd w badaniach. Za późno, mleko ( z laktozą) się rozlało i pół świata jest przekonana, że gluten to śmierć. 

czytaj dalej
Mamusiu puknij się w czoło!

Mamusiu puknij się w czoło!

21 stycznia 2015, 09:01, przez: Fiolka Najdenowicz

Ostatnio zaczęłam się zastanawiać, patrząc na różne strony i posty niektórych lasek na FB, kiedy zobaczę sesję zdjęciową przedstawiającą poród? Zdjęcia oczywiście będą przedstawiały całą akcję od frontu…

czytaj dalej
„Good job”

„Good job”

16 stycznia 2015, 01:01, przez: Fiolka Najdenowicz

„Whiplash” to genialny film, o który mówią teraz wszyscy moi znajomi. Opinie są skrajne, od zachwytu, po mieszanie z błotem. Jedno jest pewne: to dzieło na długo zostanie w głowie, przynajmniej w mojej.

czytaj dalej
Kolorowy żywioł nad Wisłą

Kolorowy żywioł nad Wisłą

12 stycznia 2015, 01:01, przez: Barbara Mietkowska

My Polki bardzo lubimy i cenimy polskie kosmetyki.  Zagranicznym markom trudno konkurować z naszymi.  Z  powodzeniem podbijamy  rynki poza Polską. Świetna jakość, dobra cena, znakomite opakowania – to wszystko ma znaczenie. Ostatnio poznałam w Warszawie młodą Portugalkę, Ritę Amaral, która z niespotykaną odwagą i energią postanowiła podbić serca Polek nowymi, własnymi  markami do makijażu i sposobem ich sprzedaży. Przeprowadziła się do Warszawy, ponieważ pewnego dnia  postanowiła, że zostanie kreatorką,  o której mówi się „twórczyni polskiej marki”. Wszystko co robi, robi u nas na miejscu. Takie świeże spojrzenie  z zewnątrz na polską urodę z całą pewnością dobrze nam zrobi.   

czytaj dalej
Bez stresu

Bez stresu

7 stycznia 2015, 08:01, przez: Fiolka Najdenowicz

Obserwuję z dystansu o czym się rozpisuje polska prasa. Dominują dwa tematy: zabójstwo dokonane przez parę osiemnastolatków i skandal z kupą w restauracji. Kupa podzieliła rodaków na dwa zwalczające się obozy. Nie pamiętam swojego dzieciństwa na etapie pieluch, ale mojej mamie nie przyszłoby do głowy zmienić mi pieluchy w miejscu publicznym, dowiozłaby mnie do domu, pytałam. Jakoś wyżyłam.

czytaj dalej
Lubię siebie za…

Lubię siebie za…

4 stycznia 2015, 10:01, przez: Joanna Daniło

To było takie najzwyczajniej spontaniczne stwierdzenie z wykrzyknikiem: „lubię siebie za czytanie!” A tłem była akcja „Przeczytam 52 książki w 2015 roku”, w której z wielkim zapałem biorę udział. Listę tytułów już układam w głowie, polecone skrzętnie zapisuję…

czytaj dalej
Agile, znaczy zręczny.

Agile, znaczy zręczny.

1 stycznia 2015, 11:01, przez: Grzegorz Choromański

Charakterystyczne dla agile marketingu zadaniowe planowanie działań i ich bieżące korygowanie - na podstawie porównywania założeń z osiąganymi rezultatami - może przerodzić się w chaos przy bardziej skomplikowanej strukturze projektów, większej ich liczbie realizowanych jednocześnie oraz rozbudowanych i wymieniających się zespołach projektowych. 

czytaj dalej
wybierz stronę