Felietony i Porady

Felietony i Porady

Tort malinowy

Cook & Celebrate
23 czerwca 2017 2017 09:06
Jastrząb Post donosi: plagiat sukni Toma Forda!

Jastrząb Post donosi: plagiat sukni Toma Forda!

11 lutego 2015, 10:02, przez: Hubert Woźniak

Śnieżny weekend, mroźne powietrze, atmosfera bezlitosnego lutego. W niezawodnie inspirującym, nadwiślańskim kraju odbywa się jeden z ostatnich (tudzież ostatni) szanowanych bali, zwany Balem Dziennikarzy (choć dziennikarze stanowią jedynie pewien procent z tysiąca zaproszonych osób).

czytaj dalej
Wiem, ale nie powiem

Wiem, ale nie powiem

6 lutego 2015, 09:02, przez: Fiolka Najdenowicz

Przyglądam się z oddali wielkiej aferze w polskich mediach rozpętanej przez tygodnik „WPROST”. Chodzi oczywiście o molestowaną dziennikarkę przez „bardzo ważnego pana z telewizji, który przeprowadza wywiady z najważniejszymi ludźmi w Polsce”.  Wszystkie media huczą od plotek, padają w komentarzach różne nazwiska…

czytaj dalej
Celebrytka Fiolka

Celebrytka Fiolka

1 lutego 2015, 09:02, przez: Fiolka Najdenowicz

„…Mam sporo znajomych, którzy gluten wyeliminowali z diety i odczuli wyraźną poprawę stanu zdrowia, więc byłabym jednak skłonna wierzyć lekarzom badającym temat a nie celebrytce Fiolce:-)”

czytaj dalej
Chanel Spring 2015 Couture

Chanel Spring 2015 Couture

29 stycznia 2015, 12:01, przez: Hubert Woźniak

Niezliczonych komplementów, zachwytów, uświęcających recenzji i pochwalnych artykułów doczekał się Karl Lagerfeld w swojej ponad 60 letniej karierze. Wszak nawet spora grupa modowych ignorantów doskonale zdaje sobie sprawę, kim jest weteran paryskiego tygodnia mody i wielki następca Coco Chanel. Stąd niecierpliwość pomieszana z ekscytacją w oczekiwaniu na kolejny pokaz jest całkowicie zrozumiała, tym bardziej że projektant zaprezentował kolekcję haute couture, gdzie artystyczne granice nie istnieją, a modowy szał częstokroć nie ma końca. Wieńcząc kolejny panegiryk na cześć Lagerfelda, tym razem mojego pióra, warto dodać jeszcze jeden powód zniecierpliwienia w oczekiwaniu zarówno mojego jak i setek czy tysięcy innych modowych fanatyków – Chanel niezmiennie wyznacza kierunki, którymi podąża świat mody, unowocześnia formy, daje zielone światło do kompleksowych zmian. Wszak młodzi projektanci przodują w wymyślnych i nowatorskich kolekcjach, lecz o sile oddziaływania Chanel nawet nie marzą. Czym więc Lagerfeld zaspokoił (lub nie) wygłodniałych modożerców?

czytaj dalej
Moda

Moda

26 stycznia 2015, 12:01, przez: Fiolka Najdenowicz

Każda moda ma to do siebie, że przemija. Dzisiaj szalenie modne jest niejedzenie glutenu, który podobno zabija, choć według najnowszych badań – propagatorowi diety bezglutenowej, Williamowi Davisowi, ponad wszelką wątpliwość udowodniono błąd w badaniach. Za późno, mleko ( z laktozą) się rozlało i pół świata jest przekonana, że gluten to śmierć. 

czytaj dalej
Mamusiu puknij się w czoło!

Mamusiu puknij się w czoło!

21 stycznia 2015, 09:01, przez: Fiolka Najdenowicz

Ostatnio zaczęłam się zastanawiać, patrząc na różne strony i posty niektórych lasek na FB, kiedy zobaczę sesję zdjęciową przedstawiającą poród? Zdjęcia oczywiście będą przedstawiały całą akcję od frontu…

czytaj dalej
„Good job”

„Good job”

16 stycznia 2015, 01:01, przez: Fiolka Najdenowicz

„Whiplash” to genialny film, o który mówią teraz wszyscy moi znajomi. Opinie są skrajne, od zachwytu, po mieszanie z błotem. Jedno jest pewne: to dzieło na długo zostanie w głowie, przynajmniej w mojej.

czytaj dalej
Kolorowy żywioł nad Wisłą

Kolorowy żywioł nad Wisłą

12 stycznia 2015, 01:01, przez: Barbara Mietkowska

My Polki bardzo lubimy i cenimy polskie kosmetyki.  Zagranicznym markom trudno konkurować z naszymi.  Z  powodzeniem podbijamy  rynki poza Polską. Świetna jakość, dobra cena, znakomite opakowania – to wszystko ma znaczenie. Ostatnio poznałam w Warszawie młodą Portugalkę, Ritę Amaral, która z niespotykaną odwagą i energią postanowiła podbić serca Polek nowymi, własnymi  markami do makijażu i sposobem ich sprzedaży. Przeprowadziła się do Warszawy, ponieważ pewnego dnia  postanowiła, że zostanie kreatorką,  o której mówi się „twórczyni polskiej marki”. Wszystko co robi, robi u nas na miejscu. Takie świeże spojrzenie  z zewnątrz na polską urodę z całą pewnością dobrze nam zrobi.   

czytaj dalej
wybierz stronę