Felietony i Porady

Chiara Ferragni zaprojektowała kolekcję dla Local Heroes

Dodano 29 września 2017 02:09, przez Katarzyna Frąckowiak
Chiara Ferragni zaprojektowała kolekcję dla Local Heroes

Local Heroes to jedna z niewielu polskich marek, która osiągnęła światowy sukces. Areta Szpura i Karolina Słota to założycielki, które dzięki niespotykanej promocji sprawiły, że fanami marki stały się takie gwiazdy jak Justin Bieber, Rihanna, Miley Cyrus , Cara Delevingne, Rita Ora, Selena Gomez i wiele innych. Ubrania Local Heroes skierowane są do młodych dziewczyn, fanek kolorowego street wearu.

Po odejściu Arety Szpury z duetu Local Heroes wielu fanów wzięło głęboki oddech.  Zastanawiano się, co będzie dalej i czy marka przetrwa. Po genialnej kampanii reklamowej kolekcji zainspirowanej Britney Spears, do internetu trafił news-bomba. Polska marka Local Heroes podjęła współpracę z jedną z najlepszych blogerek na świecie - Chiarą Ferragni.

Chiara Ferragni prowadzi bloga The Blonde Salad, który jest sam w sobie marką. Współpracuje z największymi domami mody na świecie, na koncie ma wiele prestiżowych nagród oraz okładek magazynów modowych jak np. Vogue, Harper’s Bazaar czy Elle. Blogerka jest także właścicielką marki obuwniczej Chiara Ferragni. 

Local Heroes zaprosił Chiarę Ferragni do współpracy, która polegała na stworzeniu kapsułowej kolekcji dla polskiego brandu. W jej skład będą wchodziły takie rzeczy jak welurowe i puchowe kurtki, satynowe dresy, skarpetki z podobizną blogerki oraz napisem “fuck it”. Hasłem przewodnim kolekcji jest “Dream Big!”. 

Ceny projektów wahają się między $15 a $200. Wszystkie produkty można kupić na blogu Chiary Ferragni.

Tylko zarejestrowani użytkownicy portalu sophisti.pl mogą komentować publikowane treści.
Jeśli posiadasz konto sophisti.pl zaloguj się aby dodać komentarz.
Posiadacze kont FB mogą korzeystać z funkcji szybkiego logowania Zaloguj przez Facebook

Treść nie była komentowana, bądź pierwszy !