Felietony i Porady

Ania Przybylska i rodzinny piknik w limango.pl

Dodano 13 czerwca 2013 09:06, przez Redakcja
Ania Przybylska i rodzinny piknik w limango.pl

Rodzinna, ciepła i zabawna kampania klubu zakupowego limango.pl tym razem wprost nawiązuje do unikatowej oferty marki. Limango to jedyne miejsce w polskiej sieci, które zarejestrowanym klubowiczom proponuje tak szeroką i atrakcyjną gamę markowych produktów dla całej rodziny. Po raz trzeci bohaterką sesji wizerunkowej klubu została Ania Przybylska.

Limango.pl to znane i cenione marki w bardzo atrakcyjnych cenach - nawet 80% niższych od regularnej ceny producentów i dystrybutorów. Najnowsza kampania marki to przede wszystkim pozytywne emocje i wyjątkowa sceneria, które towarzyszą wakacyjnemu spotkaniu w gronie rodziny i bliskich przyjaciół.  Eleganckie, swobodne stylizacje, modne przedmioty, praktyczne i niebanalne elementy wyposażenia wnętrz - to wszystko sprzyja niezapomnianej atmosferze letniego popołudnia. Zdjęcia wizerunkowe z udziałem Ani Przybylskiej oddają klimat rodzinnego pikniku i jednocześnie prezentują unikatową ofertę limango.pl, spośród której każdy znajdzie coś dla siebie - mamy markowe ubrania  i oryginalne akcesoria dla domu, tatusiowie gadżety i sprzęt sportowy, a dzieci zabawki, wymarzone rolki, rowery, buty i rzeczy do szkoły. Wszystko w niezwykle korzystnych cenach i z gwarancją bezpiecznych zakupów. Codziennie w klubie zakupowym dostępne są kolekcje nowych marek w limitowanej ilości sztuk, przez co oferta jest bardzo dynamiczna i dopasowana do indywidualnych oczekiwań klientów. Nie masz czasu na codzienne sprawdzanie strony? Specjalnie dla wszystkich zabieganych i zapracowanych został przygotowany newsletter, który pozwala być na bieżąco z nowościami w limango.pl jednocześnie oszczędzając czas.

Po raz kolejny autorem zdjęć do kampanii wizerunkowej marki jest jeden z najbardziej cenionych fotografów mody młodego pokolenia - Marcin Kempski. Koncepcję stylizacji i scenografii sesji limango.pl tradycyjnie powierzyło Joli Czaji, a wszystkie zdjęcia zrealizowano w klimatycznych plenerach warszawskiej restauracji Flaming & Co.

Limango to prywatny klub zakupowy skierowany do kobiet i rodzin oferujący markową odzież, obuwie, artykuły wyposażenia wnętrz, a także akcesoria oraz wysokiej jakości zabawki dla dzieci. Marka Limango została stworzona w 2007 roku w Monachium przez Johannesa Dittericha, Martina Oppenriedera oraz Svena van den Bergha. Firma zatrudnia obecnie ponad 200 pracowników w  Europie. Od stycznia 2009 roku Limango należy do grupy kapitałowej Otto – największego na świecie detalisty sprzedaży internetowej w sektorze fashion i lifestyle.

Każdego dnia w Europie Limango sprzedaje ponad tysiące produktów znanych marek, nawet do 80 procent taniej, gwarantując 100-procentową oryginalność towarów, które pochodzą bezpośrednio od producentów lub oficjalnych dystrybutorów. W tym celu Limango współpracuje z ponad 4 000 partnerów. W ofercie klubu znajdują się zarówno produkty sezonowe, jak i nowe kolekcje. Obecnie liczba Użytkowników klubu w Polsce, Niemczech, Austrii, Holandii i Turcji to ponad 6 mln osób.


Tylko zarejestrowani użytkownicy portalu sophisti.pl mogą komentować publikowane treści.
Jeśli posiadasz konto sophisti.pl zaloguj się aby dodać komentarz.
Posiadacze kont FB mogą korzeystać z funkcji szybkiego logowania Zaloguj przez Facebook

Treść nie była komentowana, bądź pierwszy !