Felietony i Porady

13. edycja FashionPhilosophy Fashion Week Poland.

Dodano 31 października 2015 02:10, przez Press
13. edycja FashionPhilosophy Fashion Week Poland.

W dniach 12-15 listopada br. w kompleksie DoubleTree by Hilton i klubu Wytwórnia odbędzie się największe wydarzenie modowe w Polsce – 13. edycja FashionPhilosophy Fashion Week Poland. To jedyna taka impreza w naszym kraju, która spełnia wymogi światowych Tygodni Mody. Warto zauważyć, że nieprzerwanie od 2009 roku odbywa się w Łodzi – mieście, które wspiera kreatywność.

Podczas czterech dni jesiennej edycji odbędą się trzydzieści trzy pokazy, które obejrzy tysiące gości. Niezwykle atrakcyjnie wygląda harmonogram 13.edycji Polskiego Tygodnia Mody!

13 edycję Fashion Week Poland zainaugurują w czwartek, 12 listopada o godz. 14.00 pokazy OFF Out Of Schedule podczas których prezentowane są  awangardowe i nowatorskie kolekcje. W tej edycji zobaczymy propozycje Katarzyny Romańskiej, Momi-Ko, Khategat oraz Klaudii Markiewicz.

 Pokazy Designer Avenue które są esencją imprezy, rozpoczną się w czwartek o godz. 18.00 pokazem Anniss i La Metamorphose. Pierwszego wieczoru Galę FashionPhilosophy uświetni pokazy ikony polskiej mody Jerzego Antkowiaka oraz Carlosa Gil z Moda Lisboa. Drugiego dnia na wybiegu zobaczymy kolekcje: Violi Piekut, Tundra Fashionlogic, Jarosława Ewerta, Odio x Pieczrkowski, Violi Śpiechowicz, Joanny Kędziorek, i Jacoba Birge. W sobotę kolekcje zaprezentują La Roue, Malgrau, Vandis by Zieliński, Natalia Jaroszewska. Ostatnią prezentacją tego dnia będzie Pokaz specjalny zwycięzcy konkursu SEAT i FashionPhilosophy Fashion Week Poland – Walerii Tokarzewskiej-Karaszewicz. W niedzielę na Designer Avenue zobaczymy: Piotra Drzała, Bajer Ola Bola, Marię Wiatrowską i Gorsky’ego.

Pokazy działu programowego Studio są swoistym inkubatorem dla projektantów, których kolekcje mają szanse zagościć wkrótce na wybiegu  Designer Avenue, podczas 13 edycji w ramach tego projektu zobaczymy kolekcje:  Zuzanny Kwapisz, Marty Kuczyńskiej, Kombokolor, UNVTD, Wesołowskiego, Ebby Port z Fashionclash Maastricht, Caha, Nanko i Giebułtowskiego.

Głodni modowych wrażeń z pewnością zainteresują się wizytą w kultowej już strefie Showroom, gdzie kilkudziesięciu projektantów prezentować będzie unikatową odzież, biżuterię i dodatki. Showroom jest miejscem, w którym możliwy będzie zakup autorskich projektów. Strefa ta jest szczególnie lubiana przez gości, ponieważ zaskakuje swoją oryginalnością i każdorazowo zmieniającą się ofertą. To, co jest najbardziej unikalne to możliwość spotkania z projektantem, porozmawiania o jego kolekcji czy inspiracjach.

Tegoroczny FashionPhilosophy Fashion Week Poland zaistnieje – bardziej niż w poprzednich edycjach - w mediach społecznościowych. Komunikacja prowadzona będzie niemal w każdym dostępnym kanale. Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram oraz Snapchat - umożliwią w czasie rzeczywistym śledzenie co dzieje się na imprezie – również, jeśli chodzi o obserwowanie tego, jak to wygląda za kulisami. Aby z łatwością monitorować naszą aktywność w social media, poza dostępnymi kanałami, utworzony został oficjalny hashtag FashionPhilosophy Fashion Week Poland - #FWPL. W ten sposób tagowana będzie cała treść udostępniana w mediach społecznościowych przez nas, jak i przez wszystkich gości.

Podobnie jak w poprzednich dwunastu edycjach, tak i teraz, udział w imprezie brać będą jedni z najbardziej opiniotwórczych dziennikarzy modowych z kraju i zagranicy, blogerzy modowi, fotografowie (pracujący dla tak prestiżowych tytułów jak m.in. Vogue Italia, Collezioni, Forbes), zaproszeni celebryci i gwiazdy. Nie zabraknie oczywiście buyerów, którzy chętnie odwiedzają naszą imprezę poszukując nowych talentów.

Pamiętajmy, że FashionPhilosophy Fashion Week Poland to nie tylko sama impreza, ale cały koncept promowania mody i osób z nią związanych. Nowe trendy prezentowane podczas naszej imprezy niejednokrotnie skutkowały przeniesieniem ich na wybiegi międzynarodowe. To podczas łódzkiego Fashion Week swoje kolekcje prezentowali projektanci, którzy dziś uznani są na całym świecie, m.in. Łukasz Jemioł, Kędziorek czy Natalia Jaroszewska i to właśnie tutaj budowali swoje silne marki.

Dowodem na to, jak ogromny potencjał ma to wydarzenie i jak dużym autorytetem cieszy się w świecie mody są setki osób odwiedzających miasto. Podczas trwania FashionPhilosophy Fashion Week Poland na wyciągnięcie ręki dla każdego, kto kocha modę jest cała modowa Polska i Europa –a to wszystko dzieje się w Łodzi. Dlatego tak cenny jest patronat strategiczny Miasta Łódź, które kolejny raz wspiera wydarzenie.

Fot. Łukasz Szeląg

Tylko zarejestrowani użytkownicy portalu sophisti.pl mogą komentować publikowane treści.
Jeśli posiadasz konto sophisti.pl zaloguj się aby dodać komentarz.
Posiadacze kont FB mogą korzeystać z funkcji szybkiego logowania Zaloguj przez Facebook

Treść nie była komentowana, bądź pierwszy !