Felietony i Porady

Kolejne nowe marki w Galerii Mokotów zajęły już swoje miejsce w przestrzeni pop up stores

Dodano 9 października 2017 03:10, przez Katarzyna Frąckowiak
Kolejne nowe marki w Galerii Mokotów zajęły już swoje miejsce w przestrzeni pop up stores

Od września w pop up stores w strefie The Designer Gallery pojawiły się propozycje trzech inspirujących marek: 303 Avenue, Wishbone i MAKO. Dostępne do tej pory w sklepach internetowych  i w atelier projektantów oryginalne ubrania, torebki, buty i biżuterię już teraz można kupić w Galerii Mokotów!

To już kolejna zmiana i rotacja w strefie pop up stores!  Zgodnie z założeniem tego miejsca, zmieniające się propozycje i oferta odzwierciedlają unikalny koncept strefy The Designer Gallery, w której oprócz stałych butików najlepszych polskich i światowych marek pojawiają się zaskakujące i oryginalne inspiracje marek niedostępnych  do tej pory w centrach handlowych. W ten sposób Galeria Mokotów zabiera swoich Klientów w świat zróżnicowanych propozycji modowych, dając szansę poznania młodych nazwisk i ich koncepcji, wpisujących się w niepowtarzalne i inspirujące otoczenie najlepszych butików w strefie The Designer Gallery.

Oto trzy marki, które przez najbliższe miesiące można spotkać w pop up stores w Galerii Mokotów: 

Wishbone - delikatna i subtelna biżuteria, wpisująca się w najnowsze trendy modowe. Marka stworzona z pasji do projektowania i miłości do rzeczy pięknych zachwyca ręcznym wykonaniem i dbałością o każdy detal. Subtelne i oryginalne projekty powstają w Polsce. Flagowym produktem marki jest Kość Wishbone, która uznawana jest za symbol  szczęścia i pozytywnej energii. Wszystkie produkty marki wykonane są z najwyższej jakości srebra o próbie 925 oraz srebra pozłacanego 2 mikronami 24 karatowego złota.

MAKO to niezależna polska marka skórzanych toreb i butów, obecna na rynku od 2011 roku. Ponadczasowy minimalizm z nutą rockowego zacięcia - tak można określić jej styl. Surowe, miękkie formy, najwyższej klasy włoska skóra i świetne wykonanie to jej znaki rozpoznawcze. Marka regularnie pokazuje się na najważniejszych międzynarodowych targach mody. W efekcie torby i buty MAKO można spotkać w europejskich butikach, m.in. w Berlinie, Helsinkach, Monachium, Stuttgarcie, Kopenhadze i Amsterdamie. W Polsce MAKO ma już grono wiernych odbiorców doceniających jakość i niezwykłą oryginalność projektów.

303 Avenue - od kilku lat tworzy ubrania dla kobiet ceniących funkcjonalność oraz współczesną klasykę. Marka znana głównie z kobiecych spódnic i sukienek, kaszmirowych płaszczy oversize oraz miękkich swetrów, co sezon zaskakuje nowymi kolorami i wzorami, które tworzą spójną całość. Marzenna Niemoczyńska, dyrektor kreatywna marki, dba o  staranność wykończenia oraz jakość tkanin, dlatego wszystkie projekty powstają we własnej szwalni i są tworzone przez zespół osób z wieloletnim doświadczeniem. Propozycje od 303 Avenue teraz dostępne są również dla Klientek The Designer Gallery w Galerii Mokotów.

Od września w pop up stores w strefie The Designer Gallery pojawiły się propozycje trzech inspirujących marek: 303 Avenue, Wishbone i MAKO. Dostępne do tej pory w sklepach internetowych  i w atelier projektantów oryginalne ubrania, torebki, buty i biżuterię już teraz można kupić w Galerii Mokotów!

To już kolejna zmiana i rotacja w strefie pop up stores!  Zgodnie z założeniem tego miejsca, zmieniające się propozycje i oferta odzwierciedlają unikalny koncept strefy The Designer Gallery, w której oprócz stałych butików najlepszych polskich i światowych marek pojawiają się zaskakujące i oryginalne inspiracje marek niedostępnych  do tej pory w centrach handlowych. W ten sposób Galeria Mokotów zabiera swoich Klientów w świat zróżnicowanych propozycji modowych, dając szansę poznania młodych nazwisk i ich koncepcji, wpisujących się w niepowtarzalne i inspirujące otoczenie najlepszych butików w strefie The Designer Gallery.

Oto trzy marki, które przez najbliższe miesiące można spotkać w pop up stores w Galerii Mokotów: 

Wishbone - delikatna i subtelna biżuteria, wpisująca się w najnowsze trendy modowe. Marka stworzona z pasji do projektowania i miłości do rzeczy pięknych zachwyca ręcznym wykonaniem i dbałością o każdy detal. Subtelne i oryginalne projekty powstają w Polsce. Flagowym produktem marki jest Kość Wishbone, która uznawana jest za symbol  szczęścia i pozytywnej energii. Wszystkie produkty marki wykonane są z najwyższej jakości srebra o próbie 925 oraz srebra pozłacanego 2 mikronami 24 karatowego złota.

MAKO to niezależna polska marka skórzanych toreb i butów, obecna na rynku od 2011 roku. Ponadczasowy minimalizm z nutą rockowego zacięcia - tak można określić jej styl. Surowe, miękkie formy, najwyższej klasy włoska skóra i świetne wykonanie to jej znaki rozpoznawcze. Marka regularnie pokazuje się na najważniejszych międzynarodowych targach mody. W efekcie torby i buty MAKO można spotkać w europejskich butikach, m.in. w Berlinie, Helsinkach, Monachium, Stuttgarcie, Kopenhadze i Amsterdamie. W Polsce MAKO ma już grono wiernych odbiorców doceniających jakość i niezwykłą oryginalność projektów.

303 Avenue - od kilku lat tworzy ubrania dla kobiet ceniących funkcjonalność oraz współczesną klasykę. Marka znana głównie z kobiecych spódnic i sukienek, kaszmirowych płaszczy oversize oraz miękkich swetrów, co sezon zaskakuje nowymi kolorami i wzorami, które tworzą spójną całość. Marzenna Niemoczyńska, dyrektor kreatywna marki, dba o  staranność wykończenia oraz jakość tkanin, dlatego wszystkie projekty powstają we własnej szwalni i są tworzone przez zespół osób z wieloletnim doświadczeniem. Propozycje od 303 Avenue teraz dostępne są również dla Klientek The Designer Gallery w Galerii Mokotów.

Tylko zarejestrowani użytkownicy portalu sophisti.pl mogą komentować publikowane treści.
Jeśli posiadasz konto sophisti.pl zaloguj się aby dodać komentarz.
Posiadacze kont FB mogą korzeystać z funkcji szybkiego logowania Zaloguj przez Facebook

Treść nie była komentowana, bądź pierwszy !