Felietony i Porady

Francuska marka Vetements zaprojektowała bluzę dla klientów Vitkaca.

Dodano 22 listopada 2016 02:11, przez Katarzyna Frąckowiak
 Francuska marka Vetements zaprojektowała bluzę dla klientów Vitkaca.

Vetments pokochali fashioniści z całego świata. Projektanci tej marki w dość nietypowy sposób podbili świat mody. Pokazują, że wszystko może być na topie. Ludzie oszaleli na punkcie ich zwykłych, żółtych t-shirtów z logiem DHL, które kosztują $330. Jak to się stało? Otóż projektanci Vetments znajdują takie rzeczy, na które nikt wcześniej nie zwróciłby uwagi i nie pomyślałby nawet, żeby to założyć. Przerabiają ubrania w taki sposób, że każdy pragnie je mieć. Wszystko utrzymane jest w stylistyce lat 90. Ich projekty noszą między innymi: Rihanna, Kanye West, czy Chiara Ferragni.


Jakiś czas temu warszawski dom handlowy Vitkac zaprezentował bluzę, którą francuska marka stworzyła właśnie dla polskich klientów. Oczywiście jak przystało na Vetements, jest utrzymana w stylistyce mody ulicznej. Czarna, oversize'owa bluza z przodu ma logo domu handlowego Vitkac, natomiast na plecach Hymnem Polski. Cena to 2639 zł.
Ta wyjątkowa bluza wzbudza skrajne emocje w Polsce. Niektórzy kupują ją jak szaleni. Nie przeszkadza im cena z kosmosu. Inni uważają, że jest to profanacja hymnu. 

Z niecierpliwością czekamy na gwiazdy, które będą pozować w bluzach Vetments x Vitkac na czerwonym dywanie!

Tylko zarejestrowani użytkownicy portalu sophisti.pl mogą komentować publikowane treści.
Jeśli posiadasz konto sophisti.pl zaloguj się aby dodać komentarz.
Posiadacze kont FB mogą korzeystać z funkcji szybkiego logowania Zaloguj przez Facebook

Treść nie była komentowana, bądź pierwszy !